Zelená komunikace
Produkty Nahrin letos slaví 25 let na našem trhu. Shodou okolností se právě letos tato společnost rozhodla vytvořit nové pojetí svojí identity v očích zákazníků i poradců. Nejen logo, ale i celková koncepce je čistší, přehlednější a srozumitelnější, protože dává vyniknout klíčovým prvkům, mezi které patří zejména přírodní ingredience, zdravý životní styl, čerstvé suroviny. Oddělení, které ve švýcarském Nahrinu pečuje o „brand“, čili značku a její vnímání na trhu, například sjednotilo způsob, jakým jsou témata spjatá s výživou a kuchyní zobrazená. Často se tak v jejich komunikaci setkáme s profesionálními fotografiemi hotových pokrmů, které vznikly za použití kvalitních surovin a kuchyňské řady produktů Nahrin. Důraz je kladen také na poskytování vyčerpávajících informací o produktech na webu www.nahrin.ch. Pokud se podíváte například na koření nebo doplňky stravy, můžete si prohlédnout minigalerii, v níž jsou i ukázky skutečné podoby kapslí, tablet či prášku – jeden příklad: ArtiFit Caps Plus – hned pod obrázkem balení je miniatura s ukázkou kapslí.
Zelený přístup
Společnost Nahrin AG pamatuje také na přírodu a usiluje o udržitelnost. A to nesouvisí pouze s používáním obalových materiálů, které lze recyklovat, ale třeba i s používáním lokálních surovin (např. švýcarského řepkového oleje místo dováženého palmového oleje) nebo surovin, které jejich dodavatelé vytvářejí s ohledem na životní prostředí. Nahrin v souladu s certifikátem ISO 9001 přistupuje zodpovědně k prostředí například tím, že získává teplo z geotermálních vrtů nebo energii díky solárním modulům umístěným na střechách – prohlédněte si je na videu z ptačí perspektivy! Mezi další aktivity zaměřené na šetření zdrojů i přírody pak patří například třídění odpadu, rekuperace tepla nebo používání úsporného LED osvětlení.