V novém kabátu – redesign webu společnosti JUST CS

Loga JUST a Nahrin nám samozřejmě zůstávají, však se jedná o dvě švýcarské značky, které s hrdostí zastupujeme na našem trhu již přes 30 let. Tyto značky současně tvoří logo naší společnosti JUST CS stejně tak jako naší sestřičky JUST SLOVENSKO. Zobrazením obou značek v novém pojetí je dvěma ovály propojujeme. Zároveň stále zachováváme jejich jedinečnost i identitu, proto ovály nesou základní barvy značek JUST a Nahrin.

Další změnou, která se vám – doufáme – bude líbit, je změna barevnosti. Jemné béžové pozadí barevně ladí s mnoha barvami a je velmi decentní. Tmavě hnědé titulky představují příjemný kontrast zemitých barev, jen tu a tam žlutý detail vzbudí pozornost tam, kde je třeba. Obrysy bylin a květin na pozadí vybraných sekcí odkazují na rostlinné bohatství, které tvoří základ produktů JUST a Nahrin.

Posunem v barevnosti jsme se rozhodli vystihnout to, co představují naše produkty, ale i naše společnost s našimi poradci. Přírodní barvy působí přirozeně a podtrhují důvěru, zatímco ostatním barvám jsme dali pastelové tóny, aby působily jemněji, skoro tak jemně, jak pečují rodiče o své potomky s pomocí produktů JUST a Nahrin a jak pečují naši poradci již o několik generací svých zákazníků.

Společnost JUST CS tvoří zaměstnanci a odborní poradci. Jsme lidé jako vy, řešíme úplně stejné problémy například s bolavými koleny a zády, dětskými soplíky nebo třeba se zvýšeným cholesterolem. Rozumíme každodenním problémům našich zákazníků i poradců. Což o to, že se dovedeme vcítit, ale hlavně to řešíme také. Zkrátka víme, o co jde, a jsme v tom spolu. Všechno jde lépe, když se můžeme navíc spolehnout na produkty JUST a Nahrin, které se staly součástí našich každodenních životů. Věříme, že se nám podařilo novou barevností webu vystihnout základy, na nichž stojí účinnost našich produktů. A že jsme propojením značek v našem novém logu vystihli sounáležitost všech v rodině JUSTu.