70 let Nahrinu – úspěch rodinné společnosti

Od svého založení v roce 1954 se společnost z malebného Sarnenu ve Švýcarsku vypracovala na známého hráče v oblasti potravin a výživových doplňků. Pojďme se společně podívat na její působivý vývoj.

1954
Společnost Nahrin AG je založena v malebném Sarnen v srdci Švýcarska. Společnost se již specializovala na výrobu a obchod s potravinami.
1956

Na současném místě je slavnostně otevřena nová administrativní budova s přilehlou výrobou, logistikou a skladem. Nahrin AG zároveň spouští přímý prodej základních kuchyňských produktů včetně bujonů, koření, omáček a polévek.
1973

Sortiment rozšiřují exkluzivní multivitaminové produkty Narosan®. Nové výživové doplňky na bázi ovocných šťáv kombinují základní vitaminy, minerální látky, stopové prvky a rostlinné extrakty.
1974

Rodina Jüstrichova přebírá Nahrin AG a přináší vlastní vizi a odborné znalosti, které dodnes formují rodinný podnik.
1975

Nahrin AG stále více diverzifikuje svůj sortiment směrem k výživovým doplňkům a produktům podporujícím zdravý životní styl.
1982

Nahrin AG zahajuje své první exportní aktivity a prodává své vysoce kvalitní potravinářské výrobky do zahraničí. Tato expanze představuje důležitý krok v historii společnosti a otevírá nové příležitosti pro růst a mezinárodní působení.
1982

Společnost uvádí do provozu svůj první vysokoregálový sklad, který je vybaven inovativním otočným věžovým pořadačem. Tento moderní skladový systém s 3 000 paletovými pozicemi představuje milník ve skladovém hospodářství a logistice společnosti Nahrin AG.
1984

Jako průkopník ve výrobě bujonů přináší Nahrin AG na švýcarský trh jeden z prvních zeleninových bujonů bez tuku ve formě pasty. Tento inovativní produkt pod názvem Zeleninový extrakt se rychle ukázal jako bestseller a tento status si udržuje dodnes.
1986

Růst vyžaduje moderní novostavbu s prostory pro administrativu, výrobu a logistiku. Uvedení do provozu představuje důležitý milník ve vývoji společnosti.
1987

Nahrin AG přináší na trh Artyčokový hořký nápoj pro podporu trávení, který je dodnes úspěšný a je stálou součástí sortimentu společnosti. Skvělý aperitiv, ale i digestiv.
1987

Jako průkopník začala společnost Nahrin AG velmi brzy využívat geotermální tepelná čerpadla k výrobě energie. S tímto ekologickým systémem vytápění podniká společnost první průlomový krok směrem k udržitelnosti.
1990

Společnost zahajuje smluvní výrobu pro externí společnosti. To zahrnuje odborné znalosti při vymýšlení nápadů, vývoji receptury až po výrobu, plnění a balení produktu.
1995

S nástupem Michela Jüstricha do vedení společnosti začíná v Nahrin AG nová éra. Jako zástupce třetí generace rodiny Jüstrichových nastupuje na pozici CEO a pokračuje v rodinné tradici. Vede společnost do budoucnosti s novými nápady a inovativními přístupy.
2000

Nahrin otevírá další prodejní kanál s online objednávkou, který umožňuje zákazníkům rychle a snadno nakupovat.
2003

Podíl objemu exportu poprvé dosahuje 50 %. Zároveň je spuštěn do výroby první systém plnění kapslí, aby uspokojil rostoucí poptávku po doplňcích stravy.
2005

Stoletá povodeň způsobila budově značné škody. Přesto může být nový, plně automatizovaný výškový sklad uveden do provozu ještě v témže roce. Rozšířením se zdvojnásobí plocha pro oddělení logistiky a výroby, což umožní nové kapacity a zvýšení efektivity.
2016

Nahrin se zcela vyhýbá používání palmového oleje. Rostoucí počet plantáží této palmy totiž ničí deštné pralesy a způsobuje ekologické problémy v zemích, odkud pochází.
2019

Jako generální ředitel společnosti Nahrin AG přebírá Felix Obrist celkovou provozní odpovědnost. Michel Jüstrich zůstává ve společnosti jako předseda představenstva.
2020

Instalací fotovoltaických prvků do výrobních, skladovacích a kancelářských prostor zvyšuje Nahrin AG příspěvek k udržitelné orientaci společnosti. Úchvatných 924 nově instalovaných solárních modulů na střechách Nahrin AG dodává při plné kapacitě až 270 000 kWh elektřiny.
2020

Nová identita značky a redesign obalů kuchyňských produktů dodává značce Nahrin a produktům moderní a současný vzhled.
2021

Exportní partner Swisscare-Nahrin v Itálii se stává 100% dceřinou společností Nahrin.
2022

Nový a příjemný veletržní stánek s inovativní samoobslužnou pokladnou modernizuje a zlepšuje zážitek z nakupování na veletrzích. Špičkové moderní zařízení zajišťuje větší profesionalitu a svěží vzhled.
2023
Propracovaný vzhled a nové, kvalitní balení inovovaných doplňků stravy ve formě kapslí a multivitaminových přípravků Narosan® zohledňují zvýšené nároky spotřebitelů.

Zdroj: Nahrin AG
Ikony: freepik.com